sobota, 10 marca 2012

Poznajmy się: GosiaK

Jako, że przypadł mi zaszczyt prowadzenia sklepowego bloga Magicznej Kartki, swoją osobę w Teamie zostawiłam na sam koniec i dzisiaj pragnę się Wam przedstawić :)


Mam na imię Małgorzata, natomiast znajomi mówią do mnie GosiaK. Tak też przedstawiam się w internecie :) Mam 26 lat, z wykształcenia jestem administratywistką (trudne słowo!), a wraz z rodzicami prowadzę firmę budowlaną. Kocham zwierzęta, czego dowodem są 2 psy, 3 koty i chomik pod moim dachem :) 

Scrapuję od 3 lat. Przez ten czas przechodziłam różne scrapowe fazy, aż wreszcie znalazłam coś co daje mi ogromną przyjemność - ozdabiam i tworzę przedmioty użytku domowego i kartki. Ostatnimi czasy namiętnie ozdabiam ramki, szkatułki, świeczniki itp. Uwielbiam tuszować Distressami, kocham papiery o powtarzalnych i przecieranych wzorach. Lubię upychać w moich pracach duże ilości kwiatów papierowych, a na koniec staram się jak mogę do każdej pracy wepchnąć perełki w płynie :) Wiem, że jest jeszcze mnóstwo rzeczy których w scrapie nie próbowałam i mam ogromną nadzieję, że kiedyś uda mi się wszystkiego spróbować, gdyż jestem osobą otwartą na wyzwania :)

Mam nadzieję, że moje prace będą dla was choć drobną inspiracją do tworzenia :)

A oto kilka moich prac.







2 komentarze:

  1. Gosiu, dobrze Cię tu widzieć:) Cieszę się ,że Twoje prace zostały docenione:)Czekam na kolejne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńka , piękne rzeczy tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)