wtorek, 13 marca 2012

Zabawy Niewinnością :)

Witajcie moi drodzy :)

Dziś po raz pierwszy chciałybyśmy pokazać wam, jak piękne a zarazem różne twory można wyczarować z papierów Magicznej Kartki. Na tapetę wzięłyśmy kolekcję Niewinność. Marcia wybrała Niewinność White, natomiast ja (GosiaK) ubrałam swą pracę w Niewinność Yellow.
Marcia wyczarowała magiczną kartkę ślubną, a ja stworzyłam ozdobę w formie budki dla ptaków.

A oto bardzo delikatna ślubna kartka autorstwa Marci:

 Użyte papiery z kolekcji Niewinność WhiteNiewinność 42, Niewinność 44, Niewinność 45, Niewinność 46 i Niewinność 48.
Więcej zdjęć tej cudownej kartki znajduje się na blogu Marci.


A oto mój tworek :)





Użyte papiery z kolekcji Niewinność Yellow: Niewinność 031, Niewinność 034, Niewinność 035, Niewinność 036

Na dziś to wszystko :) Bardzo serdecznie zapraszam was już pojutrze na pierwsze Magiczno Kartkowe wyzwanie :)

Życzę miłego i twórczego wieczoru!

DT MK - GosiaK

8 komentarzy:

  1. przepiękne i papiery i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki a domek rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace :) - ja jestem oczarowana niewinnością - jak dla mnie idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne prace dziewczyny... uwielbiam papierki Niewinność :)
    Czekam na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z domkiem dla ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jakie cudowności!! Mogłabym wpatrywać się w wasze prace całymi godzinami

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Z takiego papieru to tylko mogą wychodzić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)