sobota, 23 lutego 2013

Zakładki

Witajcie Kochani !!!

No i znowu mamy zimę :) 
W takie  śnieżne, zimowe wieczory lubię zawinąć się w kocyk i zasiąść w fotelu z książką.
Skoro  o książkach mowa, zachciało mi się zrobić zakładkę.
Miała być jedna, ale jakoś tak mi się fajnie tworzyło, że postanowiłam zrobić jeszcze jedną :)
Są bardzo różne. Jedna zalatuje vintage, a druga romantyzmem ( chyba) :)))
Tak prezentują się razem;







   
                                         Letni Poranek 022                      Skarby Czasu 012




 
Niewinność 066                                   Niewinność 061


To wszystko na dziś. 
Pozdrawiam wszystkich "tu zaglądaczy"

Pasja Kati

12 komentarzy:

  1. Podobają mi się :) Sama nie wiem, która bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zakładki są cudne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach cudne...
    i te papiery taki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula laaa ale cudne - porywam i uciekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze te zakładki:) A u mnie koralikowo - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ale czy na pewno funkcjonalne? Nie są za grube do wkładania ich między strony książki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe perełki. Prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka stworzyłaś, aż szkoda wkładać do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki- ileż w nich ciepła- tylko czy nie będą rozpraszały uwagi nad tekstem?... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)