sobota, 12 kwietnia 2014

KARTKI NA WIELKANOC

Witajcie!!!

Wielkanoc tuż tuż, dlatego mam dziś dla Was 3 propozycje kartek wielkanocnych.
Każda inna, ale jak najbardziej wielkanocna....mam nadzieję :)
Pierwsza moja ulubiona wykonana z najnowszej cudownie słodkiej kolekcji Wiosenny ogród


Użyte : Wiosenny ogród 09 i Wiosenny ogród 012 pasek obrazków do samodzielnego wycinania

Druga religijna we fioletach. Przyznam, że fiolet to nie jest mój kolor ale tę kartkę jakoś łatwo mi przyszło skończyć.

Użyłam papieru Wenus&Mars 004 i arkusza do samodzielnego wycinania Wiosenna Łąka011

No i trzecia ze względu na to, że nie mogłam zrobić jej dobrego zdjęcia najmniej mi się podoba :)


Wiosenna łąka 001 i tekturki-wycinanki Alleluja

To wszystko na dziś. 
Do następnej inspiracji Kochani.
Pozdrawiam Was wiosnnie.



4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)