środa, 8 marca 2017

Exploding Box 10 cm pełny - inspiracja z Brother Scan'N'Cut / An exploding box 10 cm full - an inspiration with Brother Scan'N'Cut

Witajcie,
w tym szczególnym dniu, jakim jest Dzień Kobiet, chciałam się z Wami podzielić moją inspiracją - oryginalnym pudełkiem ze ściankami - idealnym prezentem na tę okazję :)

Hello,
in this very special day, as National Woman's Day is, I would like to share with you my inspiration
 - a very original box with side walls - a perfect gift for occassion like this.


Exploding box wykonałam przy pomocy plotera Brother Scan'N'Cut. Przy jego wycinaniu skorzystałam z gotowego pliku cyfrowego dostępnego w sklepie Magicznej Kartki.

An exploding box I have made using a plotter Brother Scan'N'Cut. I have used a ready template which you can find in Magiczna's Kartka shop.


Szablon obejmuje bazę, ścianki bazy, wieko, ścianki wieka oraz ścianki łączników.
Pudełko wykonane przeze mnie ma wymiary 10x10x10 cm, ale projekt można skalować do innego rozmiaru (pamiętajcie, by wszystkie elementy skalować o taką samą wartość procentową).

The template includes a base, side walls, top lid, lid's side walls and connector's walls.
A box, made by me has dimensions of 10x10x10 cm, but you can adjust your project to a different size (just remember to adjust all elements equally on the same percentage scale).

Bazę i wieko wycięłam z gładkiego, białego kartonu a pozostałe elementy z najnowszej kolekcji "Nostalgia".

A base and a lid are cut out from a white stock card, and the rest of elements from the newest paper collection "Nostalgy".


Przy wycinaniu ploterem użyłam nastepujących parametrów:
- wysunięcie nożyka 2,5,
- prędkość cięcia 1,
- docisk noża 3.
Pamiętajcie jednak, że jeżeli chodzi o wysunięcie nożyka, są to indywidualne ustawienia. Szczegółowo pisała o tym TUTAJ Marta.

To cut with plotter I have set up:
blade length to 2,5
- cutting speed to 1
- pressure to 3
However, remember that when it comes to the blade length, these are individual settings.
Marta wrote about that in details HERE

Po wycięciu bazy i wieka, pozaginałam ścianki w miejscach naciętych linii przerywanych.
Nastęnie nakleiłam ścianki wieka. Ścianki bazy i łączników nakleiłam z obydwóch stron. Papier z nadrukiem ładnie koresponduje z białą bazą a także służy jako wzmocnienie.

After cutting out a base and a lid, I have folded all side walls in perforated places. Next, I have glued together lid's side walls. Base walls and connector's walls I have glued on both sides.
A printed paper corresponds nicely with a white base and also serves as a support.

Teraz została najprzyjemniejsza część, czyli ozdabianie :)
Boxa udekorowałam elementami wyciętymi z arkuszy dodatków, kwiatami i innymi.
Dzięki złotym dodatkowm: pudrowi do embossingu i elementom wyciętym ze specjalnego złotego arkusza papieru pudełko zyskało bardzo elegancki wygląd.

And now the nicest part, decoration :)
The box is decorated with elements cut out from sheet with cut out elements, flowers and more.
With gold add-ons: embossing powder and elements cut out from a special gold paper, 
box gained a very elegant look. 







W mojej pracy użyłam materiałów:
In my project I have used:


Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)
Thank you for your visit. Greetings :)


7 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)